Otthon maradt a májkrém

Otthon maradt a májkrém

Groene hart még mindig tart

2016. április 17. - aturike

Hollandia egyes részei annyira sűrűn lakottak, hogy a népsűrűség elérheti az indiában lévő szintet. Ez alól kivétel az ún. Groene hart, vagyis zöld szív, ahol nem csak házat, de zöldet is lehet látni.

Utóbbi két hétben Rotterdamban, Hágában és Delftben voltam, utóbbiban dolgozni is. A holland tömegközlekedésben igen hamar megingott a bizalmam, bár nagyon kényelmes, és stresszmentes, egy 80 km-es távot 3 óra alatt tettünk meg, mert több vonatot eltöröltek, valamint elég kicsavart módon vannak megoldva a sínek, így körbe kell utazni olykor olykor az országot.

Rotterdam: Rotterdamban Marton Zolika csoporttársamat látogattam meg, ahol egyből egy jó kemény magyarral teli bulival kezdtünk. Valahogy hiányzott az a fajta vendégszeretet, hogy mindenből annyi van, hogy nem fér beléd. A buli részletei a homály vesztek, de másnap úgy döntöttük hogy teszünk egy bicajtúrával összekötött városnézést, ami a világ legjobb ötlete volt, mert nagyon sok mindent láttunk, és Zoli még tudott is mesélni a városról. Oly annyira kimaxoltam a várost, hogy később a hollandokkal beszéltem és többet tudtam én a városról mint ők :D Délután Zoli belga haverjával vettük be Hágát, ami metróval elérhető Rotterdamból, Hága eddig a leggyönyörűbb város, amit láttam Hollandiában. Nem átlagos kinézetű, megtalálható a 3 stílus: középkori, cuki holland épületek, és a felhőkarcolók is. Amikor a szerb lakótársamnak leírtam milyen szép a város, ő azt mondta, hogy tudod mi szerbek annyira nem szeretjük azt a várost: akkor megyünk, ha menni kell :D

Delft-be az olcsó vonatjárat miatt 8ra érkeztünk meg, ami azt jelenti hogy 5kor keltünk, és 13 órát dolgoztunk. Utána a cégnek, akinek gyártottuk a kókuszból készült lemezeket elvitt minket az épületbe, ahol a többi start-uppal együtt léteznek, mázlink volt mert péntek este érkeztünk, amikor ingyen sör és beszélgetés várt bennünket más elkötelezett okos, és lelkes emberekkel. Hatalmas élmény volt, azt gondoltam ilyen start-up komplex-ek csak Amerikában vannak. 20160326_142528_1.jpg

 

Hága:

 

dscf7169.jpg

 

Delft:

20160416_153728.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://maradtamajkrem.blog.hu/api/trackback/id/tr818634350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása